eshghe payan napazir...

وعشق و عشق و عشق ...

درباره من
آخخخخ..... چی میشه گفت جز *عشق وعشق وعشق .......*
منوی اصلی
تازه ترین مطالب
آرشیو موضوعی
آرشیو ماهانه
نویسندگان
لینکدونی
پیوندها
قالب های کافه اسکین
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

با تبادل لینک موافقی؟؟؟؟؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان eshghe payan napazir... و آدرس eshghe-payan-napazir.LoxBlo g.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب
امکانات
 RSS 

POWERED BY
LoxBlog.COM

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 172
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 175
بازدید ماه : 308
بازدید کل : 19853
تعداد مطالب : 137
تعداد نظرات : 56
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 172
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 175
بازدید ماه : 308
بازدید کل : 19853
تعداد مطالب : 137
تعداد نظرات : 56
تعداد آنلاین : 1

 

 

بيا با من دلم تنها ترين است

 

نگاهت در دلم شور آفرين است

 

مرا مستي دهد جام لبانت

 

شراب بوسه ات گيرا ترين است

 

ز يك ديدار پي بردي به حالم

 

عجب درمن نگاهت نكته بين است

سخن از عشق

ومستي گوي با من

 

سخن هايت برايم دلنشين است

مرا در شعله ي عشق

ت بسوزان

 

كه رسم دوستداريها همين است

نشان عشق

را در چشم تو خواندم

 

دلم چون كويي آيينه بين است

 

به من لطف گل مهتاب دادي

 

تنت با عطر گلها همنشين است

 

دوست را هم تو باش آغاز وپايان

كه عشق

اولي وآخرينست

 



نظرات شما عزیزان:

سمانه
ساعت21:06---25 ارديبهشت 1390
بازمhi
وبلاگتون 2دقیقه پیش آپ شد نه اون موقعی که گفتی
ولی
.
.
خوشکله

حالا اینا روباز برای فرزانه خانم نوشتی؟؟؟؟
البته جواب سوالم معلومه اره ست دیگه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  یک شنبه 25 ارديبهشت 1390برچسب:,ساعت 20:59  توسط farzaneh