قرار نبود

eshghe payan napazir...

وعشق و عشق و عشق ...

درباره من
آخخخخ..... چی میشه گفت جز *عشق وعشق وعشق .......*
منوی اصلی
تازه ترین مطالب
آرشیو موضوعی
آرشیو ماهانه
نویسندگان
لینکدونی
پیوندها
قالب های کافه اسکین
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

با تبادل لینک موافقی؟؟؟؟؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان eshghe payan napazir... و آدرس eshghe-payan-napazir.LoxBlo g.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب
امکانات
 RSS 

POWERED BY
LoxBlog.COM

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 159
بازدید کل : 19704
تعداد مطالب : 137
تعداد نظرات : 56
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 159
بازدید کل : 19704
تعداد مطالب : 137
تعداد نظرات : 56
تعداد آنلاین : 1


من عاشق یه آهنگیم.متنشو واستون مینویسم .خیلی قشنگه(من آهنگایی رو دوست دارم که متنش متناسب با اوضاع خودم باشه این آهنگم تا حدود زیادی مناسب حال خودمه-اون قسمتایی که قرمزه حرف دل خودمه و اون قسمتایی که سبزه واقعا اتفاق افتاده)

 

*نمیدونم چیشد که اینجوری شد           نمیدونم چند روزه نیستی پیشم

 اینارومیگم که فقط بدونی                دارم یواش یواش دیوونه میشم

 تا کی به عشق دیدن دوبارت            تو کوچه ها خسته بشم بمیرم

 تا کی باید دنبال تو بگردم               از کی باید سراغتو بگیرم

 قرارنبود چشمای من خیس بشه         قرار نبود هرچی قرار نیس بشه

 قرار نبود دیدنت آرزوم شه              قرار نبود که اینجوری تموم شه

 یادت میاد ثانیه های آخر                 گفتی میرم اما میام به زودی

 چشمامو بستم نبینی اشکمو              چشمامو وا کردمو رفته بودی

 قرار نبود منتظرت بمونم                قرار نبود بری و برنگردی

 از اولش کنار من نبودی                 آخرشم کار خودت رو کردی

 قرار نبود چشمای من خیس بشه         قرار نبود هرچی قرار نیس بشه

 قرار نبود دیدنت آرزوم شه              قرار نبود که اینجوری تموم شه*

 



نظرات شما عزیزان:

سوگندعشق
ساعت10:46---31 خرداد 1390
قشنگه
میدونی چرا اینو میگم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:,ساعت 11:26  توسط farzaneh