عشق یعنی...............................

eshghe payan napazir...

وعشق و عشق و عشق ...

درباره من
آخخخخ..... چی میشه گفت جز *عشق وعشق وعشق .......*
منوی اصلی
تازه ترین مطالب
آرشیو موضوعی
آرشیو ماهانه
نویسندگان
لینکدونی
پیوندها
قالب های کافه اسکین
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

با تبادل لینک موافقی؟؟؟؟؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان eshghe payan napazir... و آدرس eshghe-payan-napazir.LoxBlo g.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب
امکانات
 RSS 

POWERED BY
LoxBlog.COM

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 122
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 125
بازدید ماه : 258
بازدید کل : 19803
تعداد مطالب : 137
تعداد نظرات : 56
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 122
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 125
بازدید ماه : 258
بازدید کل : 19803
تعداد مطالب : 137
تعداد نظرات : 56
تعداد آنلاین : 1

 

عشق یعنی راه رفتن زیر باران

 

                               عشق یعنی من می روم تو بمان

 

عشق یعنی آن روز وصال

 

                             عشق یعنی بوسه ها در طوله سال

 

عشق یعنی پای معشوق سوختن

 

                             عشق یعنی چشم را به در دوختن

 

 عشق یعنی جان می دهم در راه تو

 

                            عشق یعنی دستانه من دستانه تو

 

عشق یعنی مریمم دوستت دارم تورو

 

                            عشق یعنی می برم تا اوج تورو

 

عشق یعنی حرف من در نیمه شب

 

                            عشق یعنی اسم تو واسم میاره تب

 

عشق یعنی انقباض و انبساط

 

                            عشق یعنی درده من درده کتاب

 

عشق یعنی زندگیم وصله به توست

 

                           عشق یعنی قلب من در دست توست

 

عشق یعنی عشقه من زیبای من

                           عشق یعنی عزیزم دوستت دارم



نظرات شما عزیزان:

سمانه
ساعت11:31---30 ارديبهشت 1390
خوب واسه فرزانه خانم شعر مینویسی
اصلا حواست به من هم نیست (کاش الان میفهمیدی احساس من چیه)

لطفا بهم بگو چرا از دوشنبه دو هفته پیش تا حالا تغییر کردی؟؟
چیزی نشده که هم بهم نگو چون این بارفتارت مطابقت نمیکنه

فقط نه روز دیگه من میتونم تو رو ببینم میشه لطف کنی این چند روزو زهرم نکنی؟؟؟؟(دستتت روکه ....)

اگه تونستس وخواستی لطف کن حتما به وبلاگم یه سری بزن
شاید..........


مچ گیر
ساعت10:59---30 ارديبهشت 1390
فرزانه خانم انبصاط نه انبساط

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:,ساعت 18:9  توسط farzaneh